BALDOCER
Baldocer to firma stosunkowo młoda w porównaniu do swoich konkurentów. Założona została w 1994 roku przez eksperta w ceramice, który zdecydował przerodzić swoją ciekawość w projekt, który, jak się okazuje, pozwolił mu zaistnieć na światowym rynku. 1995 rok pozwolił Baldocerowi na poszerzenie swoich działań na terenie prowincji Castellon. Od tamtego czasu nieustannie się rozwija, a swoimi nowatorskimi projektami oraz nieszkodliwą polityką kupują sobie miejsce na rynku 120 krajów zaopatrując je w nowe rozmiary, linie produkcyjne i projekty - najlepsza jakość połączona z dobrą ceną, najnowszymi trendami i technologiami. Na dzień dzisiejszy Baldocer posiada ponad 450 tysięcy metrów kwadratowych infrastruktury, które zapewniają im przednie miejsce w wytworach Castellonu. Baldocer określa siebie nie jako historię jednego mężczyzny, ale jako historię zespołu tworzonego przez fenomenalnych pracowników, lojalnych klientów oraz wspaniałych dostawców.
Rok 2019 to czas, w którym Baldocer świętował swoje 25-lecie. Z tej okazji pokazał się z naprawdę dobrej strony, szczególnie na targach Cevisama 2019, które odbyły się 17 kwietnia. Firma przedstawiła tam swoje najnowsze płytki i zdołała przyciągnąć naprawdę wielu obserwatorów. Ich boks okazał się naprawdę imponujący, mogliśmy w nim obejrzeć takie kolekcje Jak Grace, Navora, Arlon oraz wybrane pozycje z serii B -Thin. Równie dobrze zaprezentowali się na targach Cersaie 2019, tutaj też nie zabrakło zachwyconych zwiedzających wzdychających nad serią Catania, czy Glasgow. Ekspozycje wyglądały niesamowicie, były dopracowane w każdym calu. To właśnie z tym kojarzy nam się Baldocer - z perfekcją i pięknem.
Baldocer raczej trzyma się większych formatów, najmniejsze płytki ze zwykłej oferty to 17,5x50. Oczywiście jest jeszcze seria B Small, w której znajdziemy płytki o rozmiarze 25x25. Jest jeszcze B-Plus, B-Thin i B-Top, czyli płytki cienkie, wielkowymiarowe lub płytki przeznaczone na blaty. Baldocer prezentuje bardzo zróżnicowaną ofertę, znajdziemy w niej płytki imitujące drewno, marmur lub inne kamienie, beton, a poza tym płytki typowo ścienne oraz przeznaczone do nich trójwymiarowe dekory i płytki wzorzyste. Ta różnorodność przyciąga i zatrzymuje setki klientów, a Baldocer wspina się po drabinie rynkowej i zostawia konkurentów w tyle.
Cersaie, czyli International Exhibition of Ceramic Tile and Bathroom Furnishings, to największe wydarzenie na rynku ceramicznym. To właśnie tam spotykają się najwięksi producenci nie tylko kafelków, ale wszystkich wykończeń powierzchni, oraz sprzętów i mebli łazienkowych. Jak co roku, event odbywa się w Bolonii, tym razem po raz 40! W dniach 25-29 września we Włoszech zjawimy się również my, by jak najszybciej móc zaoferować Wam najnowsze kolekcje płytek ceramicznych. Jednak zanim się to wydarzy zapraszamy do lektury artykułu, z którego dowiecie się więcej na temat tego wydarzenia.
Niektórzy je kochają, inni nie widzą w nich nic więcej niż monotonię. Mowa o wnętrzach monochromatycznych, które stają się coraz popularniejsze. W dzisiejszym artykule przyjrzymy im się bliżej. Na przykładach wizualizacji naszych hiszpańskich i włoskich producentów zastanowimy się skąd bierze się ich urok i popularność tych pozornie nudnych aranżacji, jak je projektować oraz oczywiście jakie płytki ceramiczne sprawdzą się w nich najlepiej. Zapraszamy do lektury!
Baldocer - marka hiszpańska, która w swoich kolekcjach łazienkowych postawiła na nowoczesne dekoracje trójwymiarowe. Ciekawe czy wam również przypadną one do gustu.